Zonguldak TofaŞ CluB.

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Zonguldak TofaŞ CluB. en geniş forum sitesi

Anahtar-kelime

En son konular

» Güzel Köylü | Bünyamin Kolon Denemesi :D
açık hava filtresi hakkında EmptyPaz Kas. 09, 2014 3:55 pm tarafından Admin

» tofaşcı ferdi tayfur :)
açık hava filtresi hakkında EmptyPaz Kas. 09, 2014 3:53 pm tarafından Admin

» alev kiti (flame kit) yapımı
açık hava filtresi hakkında EmptyPaz Kas. 09, 2014 3:22 pm tarafından Admin

» Turbo nedir; Turbo parçaları;Kuş serisine turbo takılması
açık hava filtresi hakkında EmptyPaz Kas. 09, 2014 3:20 pm tarafından Admin

» açık hava filtresi hakkında
açık hava filtresi hakkında EmptyPaz Kas. 09, 2014 3:17 pm tarafından Admin

» çakma nos tüpü :)
açık hava filtresi hakkında EmptyPaz Kas. 09, 2014 3:08 pm tarafından Admin

» sabit kurallar
açık hava filtresi hakkında EmptyPaz Kas. 09, 2014 2:51 pm tarafından Admin

» çatalağzı ekibimiz
açık hava filtresi hakkında EmptyPaz Kas. 09, 2014 2:22 am tarafından Admin

» büyük esenlik buluşması
açık hava filtresi hakkında EmptyPaz Kas. 09, 2014 2:20 am tarafından Admin

Ortaklar

bedava forum

hepsi burada


    açık hava filtresi hakkında

    Admin
    Admin
    Admin


    Mesaj Sayısı : 35
    Kayıt tarihi : 06/11/14

    açık hava filtresi hakkında Empty açık hava filtresi hakkında

    Mesaj tarafından Admin Paz Kas. 09, 2014 3:17 pm

    Hava filtresi her araçta önemli bir ekipmandır.Havanın süzülerek motorun içine girmesini sağlar.
    Orjinal bir araca direkt olarak uygulanan performans hava filtrelerinin uygulanmasından sonra güç arttırımı
    yapması düşüktür.Mühendisler o araç için en iyi performansı verecek hava filtresini
    üretip takarlar.O aracın orjinal filtresini kullandığınız müddetçe o araç için en ideali kullanılıyordur.

    Aslında çoğu araçta performansı arttırdığı düşünülerek yapılan bir uygulamadır ancak açık tip hava filtreleri çalışma prensibi gereği motora daha çok hava emilimi sağlayarak yakıtın yakılmasında maksimum oranda oksijen kullanılmasını sağlar bu en temel çalışma prensibidir. Aracın yakıt sarfiyatınıda arttırır.

    Anlık emilen hava soğuk bir şekilde motora ve ardından silindirlere çekilir tıpkı kömürü yellediğimizde nasıl kor haline geliyorsa yakıtın da maksimum oksijenle ateşlenmesini sağlar böylece silindirlerdeki yanma maksimuma ulaşır, performansa da 3- 5 bg kadar bir güce kadar etki eder. Aracın motor sesini değiştiren de budur kimileri için bu ses çok cezbedici olsa da bazıları için uğultudan başka bir değer görmemektedir.

      Forum Saati Salı Mayıs 07, 2024 5:50 pm